Amazing Grace

Sedan jag kom hem från skolan runt 16.00 har jag suttit och lyssnat på den vackra låten "Amazing Grace" på Spotify, så det har varit med lite blandade artister, men favoriten är nog med "Il Divo".
Jag har precis hängt upp den sista tvätten i badrummet och nu sitter jag här och njuter av Il Divos version av den vackra låten.
Lilla Ima visar inga tecken på att ha ont bortsett från hältan, den kommer lite från och till. Lilla bumsan, det är synd om den lilla stora. Har bytt foder till henne nu också, till Priima, färskfoder. Känns bra att få ett bra foder till såpass bra pris!
Eftersom Emils mamma har djurbutik så får vi 10% rabatt på maten :)
Och, jag och Emil ska förhoppningsvis skaffa iller till sommaren. Jag hoppas verkligen på detta! Sedan jag var ungefär 10 år har jag varit förälskat i djuret. Jag kan inte minnas hur jag fastande för djuret, men jag är fortfarande fäst vid det och nu äntligen om ungefär ett halvår kanske jag får mig en egen liten valp att uppfostra.
Det kommer bli helt magiskt!

Har pratat med en kontaktperson genom illervänner, sedan så har jag även haft kontakt med en uppfödare i Stockholm. Hittade precis en uppfödare i Skara också :)
Ska maila henne nu och fråga lite om henne och hennes illrar!
Annars kanske det blir en omplaceringsiller.
Ikväll ska jag och Emil över till Ellen och Simon och baka pizza. Gött!
Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0