Äntligen!

Nu är den långa skoldagen över!
Jag har varit väldigt duktig på det senaste och gått upp i tid till skolan så jag har hunnit göra ordning mig ordentligt och ätit frukost och allt. Men idag var jag inte alls så duktig. Jag vaknade av väckarklockan när jag hade ställt den men jag satte den på snooze alltför många gånger (: muhu. Så jag gick upp 30 minuter innan vårat nationella prov i matte A skulle börja, så kan det gå! Men jag gjorde mig iordning och 20 minuter senare var jag och Åsa ut genom dörren!
Vi gick ner till hundstallet på 10 minuter. That's awesome!
Eftersom vi endast hade 10 minuter på oss att gå som vanligtvis tar ungefär 20 minuter med hund så gick vi utan hundarna. Vi hade dessutom missat hundlämningen så vi cyklade hem efter provet och hämtade dem istället!
Provet gick kasst, men nåväl. Jag hoppas jag inte förlorar mitt Vg i matte bara.
Sedan så var det hundträning. Och det gillar vi! :D
Tränade ställande under gång med Ima. Det gick väl sådär. Jag är ganska kass på att tröna in detta moment misstänke rjag så jag ska spana runt lite och se hur olika människor tränar det!
Sedan från 13 till 16 hade vi en förläsning om anabola stereoider samt andra droger som heroin och sådant strunt. Det började lite segt, jag var trött och somnade lite från och till men sedan efter någon timme så böev det riktigt intressant och jag blev mer intresserad. Han pratade även om energidrycker och om boffning av Glade.
Nu sitter jag äntligen hemma :) Har ätit havregrynsgröt nu och läst en del bloggar.
Nu tror jag faktiskt att jag ska lägga mig ner och sova någon timme.. Är väldigt trött.
Sedan ska jag läsa lite Småföretagande A (prov på måndag)
Mih, min sötaste Emil har åkt till Göteborg nu..
Men han kommer tillbaka imorgonkväll igen <3!
Han jobbar som ljudtekniker till en film som görs. Men imorgon är sista omgången för den filmen(:
Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja =( Men det är ju influensatider så man vill ju skydda bb avdelningen från virus för dom så bäbisarna, om man lämnar bb kan de ju hända att man drar med sig tillbaka ngt skit...Men det e tråkgt att det slagit till så..för jag vill ha honom där hela tiden ! Så jag hoppas det blir snabb visit ! :p Man får ju inte ens ta emot besök på bb från familj om an måste ligga inne några dagar ! Så satsa på ett sommarbarn så man slipper besökförbudet !

2009-12-10 @ 20:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0