Da'n före dan

..före doppareda'n! =)
Idag ska jag göra knäck. Och lyssna på julmusik till det, underbart!
Imorgon fyller pappa år, 57 år minsann. Vilka som kommer befinna sig här då är: Pappa, Mamma, Magnus Ellström, Conny, Micke, Alexander, Linda, Emil och jag! Samt alla hundar, Alex och Linda har ju med sig Colli också(:
På julafton är det samma personer minus Magnus.
Igår handlade vi förutom massa godis och mat massa clementiner, haha inte bra. Jag äter hela tiden av dem!
Bättre än godis kanske men det är väl inte så bra att äta en massa clementiner heller kanske.
Igår när jag satt med Laika i mitt knä märkte jag ett sår på henne. Trodde först det var en tova men det var ett rejält sår "/ Hon har antagligen fått det när hon varit ute på egna äventyr, typ av en buske hon fastnat i eller taggtråd kanske! Jag har rakat där nu i alla fall och så rengör vi med asolsprit. Man märker på henne att hon inte tycker om när man håller på och tittar och tar på det, då blir hon arg på en. Men hon håller inte på och biter eller kliar på det i alla fall, så det är bra =)
Nu ska mamma ha datorn och jag ska ut en sväng med Ima!
Ha en trevlig "da'n före da'n"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0