God morgon!

Just nu sitter jag i köket och äter frukost.
Två morotsmackor, en med smör och en med ägg på :)! Och ett glas mjölk.
Igår när jag och Emil var inne på mitt rum för att sova hör jag Åsa ropa från sitt rum "Det snöar!".
Jag och Emil rusade genast upp från sängen och öppnade balkongdörren. Mycket riktigt. Det snöade.
Jag tog ett djupt andetag för att få in det härligt "vinterdoften" sedan rusade jag från det kalla och ner i sängen igen.
Jag hoppades att jag nu kunde sitta och titta ut genom köksfönstret och se hur snön växt sig decimeterdjup över natten och sen se hur den växte yttligare några centimeter nu på morgonen.
Men, sådan tur kan vi väll inte ha med vädret? Nej nej, utan nu regnar det. Så nu är det bara blött och tråkigt ute igen. Nåväl, snön kommer tillbaka. Och då ska den visa oss vad den går för tycker jag :D
Alla Hundsport A-rester är numera klara! Känns ju helt underbart :)
Nu är det bara en rest kvar i Svenskan jag har. Den kan jag nog skriva ihop idag skulle jag tro (Y)
Föresten så har Ronja i min klass säkerligen fått en liten pojke nu :) Hon åkte in i förrgår, säkert tio timmar efter vattnet gått. Och igår när Mimmi pratade med hennes kille Jocke så hade de precis satt igång henne! Och detta var ungefär klockan 15 igår. Så jag hoppas att hon blivit mamma nu.
Och om ungefär 2 månader blir min syster mamma och jag blir världen bästa moster! :D
Jag längtar sönder mig. Det kommer bli så mysigt!
Nu ska jag göra mig i ordning lite mer :)
Ha en bra morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0