Snart jullov!

Hejhej!
Åh, jag kan knappt bärga mig! Det är bara tre dygn kvar tills mamma och pappa kommer hit och hämtar mig och kanske Ima :) Kan hända att Ima blir kvar här i Forshaga med Emil. Han ska jobba fram till pappas födelsedag, sedan kommer han till Kinnekulle och firar pappas födelsedag och sedan jul med oss!
Hela familjen kommer vara med i år plus min Emil, Lindas Alex, deras bebis i magen och lilla Colli. Det kommer bli så mysigt! Imorgon ska jag in och handla julklappar, äntligen! Jag har längtat som en tok. Johanna följer med in till stan och Mimmi ska ändå dit så hon kommer också vara med en del :) Förhoppningsvis följer Ellen med också!
Det är så kul att handla julklappar men det är lite svårt också. Men det gör det bara roligare. Men det känns inte som att jag kommer hinna handla klart imorgon.. Kanske jag kan åka in en sväng med mamma och pappa på fredag också efter avslutningen :) Då har vi gott om tid!
När de kommer så har dessutom jag och Emil fått nyckeln (får den imorgon) till nya lägenheten så då ska jag överraska dem och visa den, mihi.
Äntligen är det snö här i Forshaga. Helt underbart. Emil har kollat på någon väderstation på nätet också, där står det att det ska frysa på till -8 grader de närmsta dagarna, så det kommer ju hålla i sig :D
Så underbart kommer det vara att gå på stan imorgon med massa julklappar i snön!
Ghettot, som numera är ett vackert vinterland!

Föresten, jag får Vg i kursen Småföretagande! Jag är så glad, så glad. Eftersom jag inte förstått mig på så mycket och fått G på de två första proven och ett Vg- nu på det sista så tycker jag det var väldigt generöst av Lärare Per. Men, jag måste hålla med honom om att jag blivit bättre och förstått mer och mer i kursen. Jag är så glad :) Jag får Vg i kursen Hundsport A också, i Dressyr och eftersök A får jag det också skulle jag tro. Har inte pratat med Janne ännu, men om jag ser till det jag gjort i prov så förtjänar jag det. Sen vad jag kan allmänt är väl en annan femma! Nej, men jag är faktiskt nöjd med Vg.
Hade nationellt prov i matte i morse också, det gick mycket bättre än det nationella vi hade i måndags vill jag lova. Hoppas på ett Vg!
Jag känner så himla mycket lycka idag :) Allt bara är så bra!
Jag tror jag ska ta mig en liten sovstund snart.. Det är så tomt här i lägenheten utan Åsa, Emil och Ima. Åsa är och gör prov i skolan nu klockan 16 och Emil är och jobbar och har med sig Imutten.
Julmusik är det bästa ungefär (<3)
Auld Lang Syne med Gay Gordon är riktigt bra! Jag har hört den förr men det var så länge sedan och nu upptäckte jag den igen och jag fullkomligt älskar den! Så jag lyssnar på den ungefär hela tiden känns det som :)
Nu ska jag kolla runt lite om jag fått något "illermail" som jag kallar det och så ska jag kika lite på facebook!
Fortsatt trevlig dag, pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0