Inflyttningsfest

Tjo.
Just nu sitter jag här uppklädd och fin, eller något sådant.
Ska klockan 19.05 ta bussen till Färjestadskolan i Karlstad. Där kommer jag möta upp Emil och så ska vi till hans chefs inflyttningsfest. Kan nog bli trevligt. Jag och Emil kommer vara yngst där, han 19 och jag 17. Hans chef är 31 år så jag antar att de flesta är i den åldern, men men. Lite vuxensällskap kan ju aldrig skada ;d
Innan jag åker iväg så ska jag träffa Linnéa, en tjej som går i ettan. Jag ska passa hennes hund ikväll men eftersom jag ska iväg till Färjestad så passar Ellen och Simon Frasse ikväll tills jag och Emil kommer hem =) Det uppskattas riktigt mycket!
Jag ska passa Linnéas hund efetrsom hon och hennes klass ska till STockholm imorgon på utställning, HUND2009.
Jag är riktigt avundsjuk. Vill också dit =)
Jag var ju där för ett år sedan med våran klass, då var ju i extas ungefär! Så kul var det.
Stort grattis till Åsa som tävlade i juniorhandling idag!
Hon blev bland de 10 bästa.
Detta innebär att hon är en av de 10 bästa i Sverige!
Nu ska jag träffa Frasse och Linnéa! =)
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0