Juldagen

God dag!
Min jul har varit fantasisk.
Mycket av varje, allt från mat och godis till gemenskap och skratt.
I år satt alla och tittade på Kalle Anka tillsammans, det kändes härligt. Jag minns förra året då jag satt efter halva Kalle Anka själv kvar framför TV:n.
Julklapparna, alltid bra. Men i år var de verkligen suveräna.
Presentkort av bröderna på Ginatricot som efter nyår kommer bli ett par jeans till mig.
Ett par hel underbara tofflor från Linda och Alex som jag kommer använda väl, så ofta jag kan faktiskt.
Av mamma och pappa fick jag bland annat Volymtång, massa fint till nya lägenheten och pyjamasbyxor samt annat smått och gott :)
Av Emil fick jag en ring på natten till julafton. Sedan på kvällen fick jag en tunika.
Och älskade sötnosen gav mig ett underbart halsband.
En ring där det på ena sidan står våra namn och på andra sidan vårat datum vi blev tillsammans 09.04.15 och ordet "Always"
Jag kände mig så lycklig när jag öppnade denna julklappen. Det kändes i hela kroppen.
Han är så bra. Så bra mot mig är han.

Julen 2009, har varit den bästa.
Alla samlade, alla glada och viktigast av allt. Alla var här.
Mys efter pappas födelsedags-middag!
Julfrukost!
Bus vid julbordet!

Kommentarer
Postat av: Linda

Gaush :) Jag ser hemsk ut :O Meeen jag är ju gravid

2009-12-26 @ 21:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0