Kino

Pratar med sötnos-Emil just nu =) Han befinner sig fortfarande i Forshaga, han jobbar tills den 22:e. Förhoppningsvis kommer han redan då på kvällen, annars så kommer han någon gång på pappas födelsedag den 23:e hit till Kinnekulle!
Igår när han åkte tåg från Göteborg till Karlstad hade han suttit bredvid någon med en Rottweiler, hunden hette Kino.
Han tyckte det namnet var väldigt fint (jag instämmer!) så nu har vi ett namn till våran lilla iller som vi skaffar oss i sommar! =) Kino! Underbart!
Idag har jag varit duktig och städat badrummet här, det var inte så mysigt. Men nu är det ganska fint!
Sedan så har jag varit ute på en mysig promenad med Laika idag också, hon var så mysig hela tiden och jag var så glad =)
Nu ska jag äta något för min mage morrar.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0