Ledig

Idag är hela skolan ledig. Jätteskönt! Men jag gick inte upp idag fören 14.20 unfefär, så är väldigt seg fortfarande. Har inte gjort ett skit. Varit ute med hunden sen har jag bara suttit här ungefär.
Ska göra någon nytta snart och städa badrummet och lyssna på julmusik! :)
Pratade med mamma på facebook-chatten förut, hon håller på att sätta upp alla tomtar och allt nu.
Jag vill hem till Hällekis. Jag saknar allt där. Kullen, mamma, pappa och Laika.. Det är så mysigt där uppe, speciellt på vintern.
Jag behöver få julkänsla. Den är ganska mycket på noll för tillfället. Inga julklappar att slå in, inget julpynt här och ingen snö. Det enda vi har i lägenheten är en trasig adventljusstake, inte så party.
Emil är och jobbar nu. Jag gillar Emil. Väldigt, väldigt mycket!
Han hade varit och pratat med Riksmäklarna Tintema idag och de sa att vi fick ta ett förråd och sätta in saker där om vi ville. Så vi kommer väl säkerligen göra det ganska snart :)
Jag ska börja spara lite pengar och försöka skaffa en iller till sommaren också. Emil är inte alls pepp på det men jag ska i första han se om det finns någon uppfödare i närheten man kan åka till och hälsa på så han får träffa illrar på riktigt! Än så länge är ju detta bara en dröm. Men jag vill att den blir sann! Har velat ha en iller i drygt 7 år nu, så jag kan en del om dem nu. Vi får väl se hur det blir med det i alla fall!
Nu ska jag kolla min mail och sedan ska jag komma igång med städningen i badrummet!
Hejdå!
(Underbara Colli på bild)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hm, ja man kan ju undra vart den jävla snön är ? Vi brukar ha snö rätt tidigt här i Mullsjö. Men det är bara regn å rusk !



Colli bebis =)

2009-12-07 @ 17:10:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Malin

Ja, jag hoppas att det är massor av snö på Kinnekulle när vi är där på jul :)

2009-12-08 @ 00:14:23
URL: http://malinsusanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0