Slutet på 2009

Hejsan! :)
Idag är det sista dagen på året 2009, imorgon börjar ett nytt år. 2010. Låter väl härligt?
Jag tycker det ska bli riktigt skönt. Ett nytt år i en ny lägenhet med nya planer :)
Riktigt kul!
Jag hoppas alla får en bra kväll och ett bra tolvslag!
Själv så ska jag och Emil gå hem med Ima och Laika till Ellen och Simon och fira in det nya året där :)
De ska äta älgkött med potatisgratäng och rödvinssås. Istället för älgkött så äter jag rökt lax. Härligt, härligt!
Nu ska jag kolla upp ett bra recept på potatisgratäng sedan ska jag hjälpa min finaste att packa upp kläder, inte gjort det ännu!
Han kom med en mysig stickad tröja till mig nu som jag fått av hans syster :)
Den ska jag dock inte ha på mig idag, idag blir det den svarta tunikan av siden jag fick av honom i julklapp! Och ett blått sidenband i midjan till det!
Ha en bra fortsatt kväll och hoppas ni haft ett bra år :)
Detta året har varit ett av de bästa för mig!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0