Torsdag

Vi fick den, vi fick den!
Nu är den vår :D Eller ja, nästan i alla fall.
Den 1 januari är den våran! Jag är så glad.
Efter jul kommer jag inte bo på Ghettot längre. Då är det Skived som gäller.
Mina känslor för detta går i vågor. Jag vill så gärna flytta till denna lägenheten med Emil, det kommer bli helt mysigt och underbart! Och det ska bli kul att börja träna med Laika lite då och då med :)
Men jag kommer saknar att bo med Åsa.. Väldigt mycket.
Jag har saknat det ett tag nu.
Nu sitter jag här och äter gröt, gjort på två minuter i micron (Y)
Nice!

Ska komma igång med pluggandet igen om en stund också(: Så mina rester blir klara någon gång.
Tre hundsporter - Hundsport A
Källkritik - Svenska A.
Jag vill ju gärna ha betyg i de både ämnena och då måste de bli klara ikväll!
För övrigt var jag och Emil med Ima hos veterinären igår. Det gick bra och det var dyrt. 440kr för en undersökning, men men. Det är så det är (:
Har fått recept nu till Ima och Bella för behandling av noskvalster.
Bella har slutat nysa, men lär ha det ändå eftersom Ima har det. Hon nyser ju inte enbart längre utan hon går ju och drar in ibland stackarn.
Men imorgon börjar jag behandlingen så kommer hon bli frisk så vi kan börja träna igen!
Nu ska jag snart gå till djuraffären och köpa mat åt Imutt!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0