Olsen brothers

Åh, det var väldigt mysigt att lyssna på Olsen brothers medan man skrev skolarbete må jag erkänna!
I have to dance, Little Johnnyoch klassikerna Fly on the wings of love och Smuk som et stjerneskud.

Jag är alldeles snart klar med faktadelen. Det kommer kännas som en lättnad. Men sedan så har jag ju ungeför 4-5 sidor till som behöver skrivas. Nåväl :) det är bara att jobba på!
Jag är nervös inför imorgon.. Då får vi förhoppningsvis äntligen svar på om vi får lägenheten eller inte.
Eller kanske blir det på onsdag.. Det är ju då Emils föräldrar kommer få brevet från oss att Emil verkligen fått en praktik. Mja, det var ju det också ja.. Arbetsförmedlingen ska gå med på att han får ha detta stället som praktik.. Men varför skulle dom inte gå med på det liksom? Jodå, det ska nog gå!
Nu ska jag skriva massa till :)
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0