Rockin' around the christmas tree

Oj, detta är ju faktiskt lite spännande. Första inlägget på den nya bloggen!
Vill tacka Alexander som har fixat och trixat med den! Det uppskattas mycket(:
De flesta jag känner har en blogg, mer eller mindre aktiva är dem, men dem har i alla fall en.
Ja, jag faller för "grupptrycket". Mest för jag tycker det verkar mysigt. Jag följer ungefär 25 bloggar där kanske 15 av dem är aktiva bloggare. Så ja. Jag kommer inte vara någon höjdare på det här, men vad gör väl det?
Just nu sitter jag här och lyssnar på julmusik, därav rubriken.
Jag vill ha jul, jul, jul! Jag saknar jul. Emil köpte glögg i veckan, det luktade ju jul så det bara skrek om det.  Igår åkte även adventsljusstaken upp i köket! Min söta Emilpojk har dessutom satt upp en ljusslinga i rummet.  Det bästa är att han ska fira jul med mig och min familj i år! Jag har inte köpt en enda julklapp.  Jag har lite koll på vad jag ska köpa till Emil och bror Conny i alla fall, det är alltid något.
Nu ska jag fortsätta skriva på ett arbete till etologin och svenskan som ska vara inlämnat på måndag. Vi får väl se hur det går med det! Har skrivit på det nu av och till i.. oj.. 6-7 timmar. Haha, jag är inte den snabbaste direkt!
Om ungefär två timmar kommer Emil hem igen :)
Han har varit och jobbat som ljudtekniker vid norska gränsen idag.
Han är duktig han!
Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0