Asch.

Vad jag än säger. Vad jag än gör. Hur jag än gör. Vad jag än försöker. Vem det än gäller.
Det blir bara fel. Alltså är det mig det är fel på. Försöker jag göra något är det bara dumt, fel och har ingen verkan. Gör jag inget så är jag misslyckad, oengagerad, jag bryr mig inte ett skit helt enkelt. Men så är det ju bara inte. Jag kan inte vissa saker. Jag kan helt enkelt inte. Jag har inte samma förutsättningar som just dig kanske. Kanske har jag det. Kanske borde du då förstå, i alla fall lite. Men nej. Inte ens jag förstår ju, så varför skulle någon annan göra det. Varför skulle ens någon annan bry sig?
________________________________________________________________________________

På vägarna i natt
så jagar vi ifatt
Med karta & kompass
ingen vila, ingen rast

Vad som än har gjort mig elak, feg
Vad som än har hänt, är allt mitt fel
Vad som än har gjort dig vänlig, ren
Allting är försent

På vägarna i natt
kan jag hålla mig för skratt
Mitt leende som sköld
mot tårarna som föll

Vad som än har gjort mig elak, feg
Vad som än har hänt, är allt mitt fel
Vad som än har gjort dig vänlig, ren
Allting är försent

Vad som än har gjort mig elak, feg
Vad som än har hänt, är allt mitt fel
Vad som än har gjort dig vänlig, ren
Allting är försent

Vad som än har gjort mig elak, feg
Vad som än har hänt, är allt mitt fel
Vad som än har gjort dig vänlig, ren
Allting är försent


Kommentarer
Postat av: Ellen

Men du är ju bäst ju.. <3

2010-04-09 @ 16:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0