Dags att städa!

Nu har jag och Emil varit ute med hundarna på en två timmars lång promenad. Familjens hund som bor här under fick också följa med, Vincent. Hundarna är blöta som bara den!

Nu håller jag på att tvätta och diska. Men har tagit en liten paus från diskandet eftersom det blev fullt och det nu ligger och torkar. Så ska snart komma igång igen! Conny skulle köpa hem något gott sa han om vi fixade köket ;)

Just nu känns det inte riktigt som att jag vill vara här. Jag vill ut på rundan i Skived, den gillar jag. Dessutom så vill jag hem och träffa mina fina i Forshaga. Jag vill träna lydnad med Ima, starta upp agilityträningen med Laika. Visst har jag trevligt här egentligen och i vanliga fall. Men inte just nu.

Nu ska jag läsa en valpdagbok, om iller. Då blir jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0