God morgon!

Nesh, jag har faktiskt varit vaken i drygt 2 timmar! Jag sitter dock fortfarande i pyjamas, men det är ganska mysigt! Och och och! Det är ju så här att Malin blir en vuxen kvinna om exakta tre veckor och då ska hon få världens bästa present av syster Linda  :D Så glad är jag! Förhoppningsvis kommer den i veckan och att jag kan hämta ut den på måndag när jag varit i skolan, eftersom jag inte åker tillbaka till Forshaga förren på söndag.
DÅ, mina kära, ska ni få se vad jag fått :) KULKUL! Mihi.
Nu ska jag smida lömska planer!
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: MOA

buh, jag hade hoppats på en lidköpingsvistelse innan det blev "back to forshaga"

2010-04-05 @ 15:14:32
URL: http://dinpung,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0