GUL BLOMMA!

Jag gjorde egentligen ett JÄTTEFINT inlägg (nej, det gjorde jag inte) men så råkade jag krångla till det och det blev bara potatismos av alltihop! Precis vad jag och Emil åt nyss! Potatismos, veggo-/köttbullar och gräddsås, min man kan laga god mat vill jag lova.

Våren har äntligen anlänt! Med stil desstuom. Och jag hoppas verkligen den är här för att stanna ett tag nu, för att sedan låta sommaren komma. Ingen mer vinter eller snö nu. Jag älskar snö, på vintern. Men inte i april. Då tycker jag faktiskt inte det ska vara vinter. Då är jag trött på att gå i kängor, vilket jag gjort nu i 4 månader ungefär.
12 grader och sol har det varit i Oslo idag! Säkert varmare, men det är det varmaste jag sett att det varit idag i alla fall! Fast det var i SKUGGAN! Det har blåst lite, men det har varit sköna vindar kan jag lova. Och jag älskar't!

Nu ska jag och Emil ut med hundarna innan mami och papi kommer. Vilket bör vara om tio minuter! Vi vll slippa all stress som uppstår hos speciellt Laika när folk kommer hem som vait borta ett tag. Så när vi kommer hem har de förhoppningsvis fixat i ordning här hemma för att säga hej lugnt och fint!.
Jag och Laika har tränat idag förövrigt! Och inte vad som helt utan STÅ PÅ BAKBENEN! Woho. Ingen kommando dock, vet inte vad det ska vara heller. Och jag suger på att träna in det så jag kör på mina egna B-kunskaper. HÄ-HÄ! Men korta pass blir det i alla fall för damen tycker det är en aning jobbigt, inte lätt att förstå vad den där dumma Malin vill egentligen, haha. Men vi ska köra ett kortkort pass senare idag också i alla fall!

Nu ska vi kila ut!
HEJSVEJS!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Oj, då blir hon ju jättelång! xD

2010-04-10 @ 09:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0