Inlines, nu är det vår!



När jag och Emil varit hemma en liten stund och käkat lite så bestämde vi oss för att ÅKA till Forshaga och handla på Ica! Fast, eh eh heeee. Jag är ju inte lika SKILLAD som Herr Ivarsson då (han är galen..) och kände inte att jag var riktigt redo för att åka inlines ännu. Så jag tog CYKELN, höhö. Och tur var väl det, för det var en bit som det var massa grus på, dessutom så är Emils hjul till sina inlines trasiga. Eller de var bara lite, lite trasiga i början men sedan gick ett hjul sönder helt. Så jag fick skjutsa honom en bit och så gick vi hem. Men nu har vi i alla fall handlat en del, det känns riktigt skönt.. Möpp. Vi gjorde en pastasallad till middag (jag råkade skriva middiga först, det var ett kul ord. Middiga) nyss som var helt AWESOME. Ni anar inte. Den var bäst.  Nu tittar vi på Family Guy, kul-ul-ul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0