Joggingrunda imorses!

Klockan 6 imorses så gick jag och Emils upp för att ta oss en joggingrunda! Det var skönt men jobbigt. Ont i halsen och knän. Ja, jag klagar. Men på mig själv, då är det OKEJ. Det var nollgradigt när vi var ute så halsen tog ordentligt med stryk, att springa på morgonen är något jag ska satsa på när det är varmare ute. Ska springa på kvällarna istället då det i alla fall är lite varmare. MEN, jag tror faktiskt att idag kommer bli en kallare dag än vanligt. Fast solen skiner ju i och för sig, så jag kan ha fel.. Nåväl! Kvällrundor blir det för mig tills det är mer SOMMAR.

Nu ska jag hitta någon tröja jag kan ha på mig idag! Börjar skolan om 24 minuter, bahbah.
Åh, idag ska jag, Emil och Elissa (Emils kompis som är här på praktik) på trav! Svante, vår granne, håller på med sådant så vi ska titta på det ikväll och har fått fribiljetter av honom :)

Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0