Kladdkaka-ka-ka-ka

..blire nu minsann! Vi har till och med blockchocklad på. Fast den blev inte så lyckad. Blockchokladen alltså, för Emil gjorde på ett liiiitet dumt sätt så det kom vatten i chokladen, så den klumpade sig men jag lyckades allt smeta ut den ordentligt! Så denna kladdkakan var väl inte den mest lyckade vi gjort men god är den!

Jag och Emil gick ut vid 19.30 och kom hem 21.10 med hundarna. Mycket mysig promenad med massa fina hus att titta på och en underbar solnedgång vid vattnet. MYYYYSIGT! Vi är luriga och och Emil och smög runt på spårvagnsstationer också. Hähä, ni får inte veta varför.

Nu är vi och hundarna hemma i alla fall och mamma och pappa har kommit hem. Conny också. Han har en "Hälsomånad" nu, vilket innebär att han har slutat upp med vissa onyttigheter. Bland annat godis, läsk, öl, snacks. Dessutom så ska han börja gymma tre eller om det var fyra gånger i veckan. Tre tror jag. Så han har idag på sin lediga dag från jobbet varit och gymmat i två timmar. Jag blir otroligt peppad och vill ut och springa och vara nyttig! (därför äter jag jättefet kladdkaka just nu, moahahaha).

Nu ska jag klippa min far, bror och mor. De är så dumma, jag kan ju inte klippa. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0