Long time no see.. he-ehee

God morgon!
Jag har saknat min blogg en del, men det är liksom inte roligt att skriva när det tar 20 minuter för varje bild att laddas upp. Så känner jag inte för att ladda upp någon bild, och jag känner inte för att göra inlägg utan bilder heller :((( Jaja, jag ska föröska bli bättre. Det har hänt en del här och jag kan dra det lite snabbt med fina punkter :D

  • Jag kom på nyss att det inte alls har hänt så där JÄTTEMYCKET. ojoj.
  • Jag har fått en skölpaddstunnel av Linda i present :D :D :D Bästa syster! (JAG FYLLER JU ÅR PÅ MÅNDAG DÅVA!)
  • Våran katt Bella har kommit hem igen, hon har varit på besök hos mina föräldrar.
  • Bella KANSKE är med kattungar, mamma och pappa har en katt som (faktiskt) heter IGELKOTTEN och han hade tydligen fått till det med damen.
  • Idag är det hälsa på-dag för blivande ettor nere i stallet, jag ska gå dit!
  • Jag är hundvakt åt Åsas hund Bella helga helgen
  • Igår storhandla vi en massa, det var trevligt
  • Jag träffa mamma och pappa igår :))
  • Jag fick lkläder och ett par skor av Linda igår som hon hade skickar med mamma och pappa :))
  • Emil fick skjortor
  • JAG ÄR KASS PÅ SÅNT HÄR!
Asch, jag ska sluta upp med det jag håller på med! Jag ska laga mannagrynsgröt till mig och Emil nu :) SMASKENS MED ANDRA ORD JU!
Dessutom så blev det ingen bild nu heller :(((

Farväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0