Nu är jag tillbaka

..i Oslo! JAJAMÄNSAN!
NU SKA JAG FÖRKLARA!


I måndags den 5 april fyllde en vän till mig år. Emelie Andersson, 18 år blev damen. Jag ville väldigt VÄLDIGT gärna till Trollhättan och fira henne på sin födelsedag. Men, Malin har ju inte de pengarna till att åka så långt långt bort. Så Theres kom med en alldeles underbar plan! Hon och några till gick ihop med pengar och betalade min biljett hem till Oslo från Trollhättan. Mamma, pappa och bror Michael åkte nämligen från Oslo hem till Kinnekulle i måndags och då kunde de ju släppa av mig i Trollhättan :) SKITBRA JU!
Eftersom jag ska städa och ha mig hos tanter i veckan så var jag tvungen att komma tillbaka till Oslo igen och det fixade ju Theres och ett gäng till!

Så i måndags vid 21-tiden överraskade jag skiten ut Emelie och hon grät som ett litet barn, av glädje! Åh, så glad blev jag att hon blev så glad! Jag, Theres, Emelie och Zäta (Amanda) hyrde tre filmer (The box, trubbel i paradiser samt en till som jag inte minns vad den heter, vi hann inte se den det är nog därför) och åt en maaaassa godis hemma hos Theres sedan. Eftersom jag åt så mycket godis hade jag nog kunnat skippa tåget och rulla mig hem själv istället.

Dagen efter åkte jag, Theres och Emelie till Överby. Där Emelie handlade fins leggins och fick ett par finfina skor av sin kära pojkvän Fredrik!
Efter bara en liten stund var det dags för mig att åka till Oslo. 15.53 började resan från Trollhättan. Efter två timmar blev det byte i Kil. Sedan var det 3 timmar kvar till Oslo, plus lite försening. Resan gick prima! Fast det tycker nog inte min rumpa som fick sitta på ett KASST ställe. Nåväl, fram till huset kom jag i alla fall. När jag var framme i Oslo tog jag trikken hem till Emil, Conny och hundarna.
Vid hållplatsen stod min älskade pojkvän med mina älskade hundar. Och glada blev de, alla tre! Mihi.


Kommentarer
Postat av: MOA

men... varför hörde du inte av dig?

2010-04-08 @ 22:16:04
URL: http://dinpung,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0