ONSDAG DÅVA!

God morgon gott folk!
Jag blir så glad glad glad. Det är vår. Det är sol och det är varmt! Man behöver inte ha vinterjacka längre. Nu räcker det med en tunnis! Eller bara en tjocktröja. Vilket är helt WOHO! Ungefär.

Jag är hemma från skolan idag. Eller, idag är det en speciell dag med BAJSBASE och föreläsning. Det ska jag gå på. Men jag har Engelska B och Matte B nu på morgonen och jag har HUVUDVÄRK så jag går inte på något utav det. Engelskan är nog slut ungefär nu, matten börjar om en kvart. Men jag kan faktiskt räkna hemma istället. Eller, nej det kan jag nog inte. Men jag ska antagligen gå på mattestöd imorgon, då jag kan CATCH UP så att säga. BAJSBASE, som jag sa.. Ja det är inget påhitt från mig. Utan vi ska på en frivillig basetid (fast idag är den inte frivillig, ALLA måste delta) gå runt och plocka hundbajs i Forshaga, därav namnet BAJSBASE. Detta börjar klockan 15.30. Klockan 15.15 ska jag göra hanteringstest med Laiken, ska bli kul! Då, när hon blir godkänd, så kan jag träna rumpan av mig med henne på agilityplanen! Det gillar jag. Mycket!

Igår fyllde Julia år! Det blev partande nere vid älven sedan var det efterfest på Ghettot, eller ja.. I en lägenhet då alltså. Kom och tänka på nu att jag undrar varför inte fritidsärdarna kom då? Det var ju bra att de inte gjorde det i alla fall! Kvällen var i vilket fall väldig bra. Det var länge sedan jag var med och PARTAJADE så att säga, så det var kul att komma ut lite :) Dock så är gårdagen skyldig till min huvudvärk, men det är det faktiskt värt. Det var värre när jag vaknade, men nu efter en dusch och lite jordgubbskräm känns allt bara skööööööööönt. Yepp, yepp.

Jag börjar inte fören 15.15 som sagt, så frågan är vad man ska hitta på tills dess? HÄHÄ! Ut och gå lång skön promenad med Laika så klart :D Och sedan en liten kortare men minst lika skön promenad med Imutt!
Igår fick jag en hörnsoffa och ett soffbord föresten! Emil fixa :) Emil är finer! Det är jätte-ättefint! Jag saknar inte den gamla soffan eller soffbordet ett dugg. Detta är awesome!

JAG SKA LÄGGA UPP BILD PÅ DET SEDAAAAAN!
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0