Påskafton

Hoppas alla haft en trevlig påsk!

Idag har jag åkt med mamma till hennes jobb, alla där var väldigt söta,
"Är det din dotter? ååååååååååh! Vad sööööt... precis som sin mor!"
haha.

Sedan gick jag och mamma till en affär som heter Europris, lite som Sveriges ÖoB.
Vi köpte massa godis till idag och lite annat tjafs.

MEN! Jag måste berätta.. Nu har illrarna Amór och Aylen parats och har allt gått som planerat så  väntas valparna komma runt den 13 maj! Jag är så lycklig att jag går under. Hoppas verkligen jag få mig en valp.. Miiiih! Vore ju helt underbart. Jag hoppas verkligen att jag och Emil kan åka och hälsa på uppfödaren snarast!! Men det borde vi kunna ordna snart tycker jag :))


Ayleen och Amór!
bild tagen från Starshineferrets.se (länk till hemsidan)

Nu ska jag och älskilngsEmil spela lite spel som han laddat ner till datorn, det har vi hållt på med hela kvällen. JÄTTEKUL! Nattinatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0