Tingeling, Tingeling

Som ni säkert märkt är jag världens sämsta bloggare. Haha, vad fjantigt. Jag tror inte jag ens kan kalla mig en bloggare faktiskt, eftersom jag inte riktigt förstått mig på hur man bloggar ännu. Jag antar att man egentligen ska något visst att prata om. Eller i alla fall vara någon speciell, vilket jag inte är. Jag är inte en bra skrivare, jag är inte bra på någonting, jag KAN ingenting, det händer inte särskilt mycket intressanta saker i mitt liv och jag har inga fasta åsikter i något. Misstolka inte. Jag gillar mycket i mitt liv och tycker väldigt mycket är helt fantastiskt. Jag får uppleva saker som jag aldrig vågat drömma om, saker som jag inte ens visste fanns. Saker jag inte hade kunskap om. För mig är mycket intressant, men för en annan är det inte ens värt att nämna. Det som är intressant för mig är antagligen inte intressant för dig, bortsett från våra gemensamma intressen. Och, just det. SJÄVLKLART har jag fasta åsikter i vissa saker. Det var dumt uttryckt av mig. Jag vet vad jag tycker om våldtäktsmän, barnmisshandel, pälsindustrin eller om mammas och pappas granne på Kinnekulle (hon är en knasig en, dum dessutom. Ojoj, inte särskilt smart. OKUNNIG)

Nej, nu ska jag sluta upp med det här jag håller på med. Jag ville bara liksom.. Äh, jag vet inte vad jag ville.
HEJDÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0