Valborg

Tjohooooo, heheee.
Nu äter jag middag och det är gött som bara den! I MADE IT MYSELF.
Jag har haft en enda lektion idag i skolan, det var en bra lektion. Vi lärde oss att ge varandra massage. Jag och Ellen gjorde på varandra, så vi har haft en mysig stund tillsammans. Och det är inte många som kan säga "Jerker har knäppt upp min Bh!" Nej, inte många alls. Förutom Johanna då, höhö. Tokigt! Efter skolan så åkte jag till banken för att fixa internetdosa, men ni vet denna flicka som sitter och skriver detta just nu hade inte tagit med sig sitt leg. Självklart måste man ha med sig det. Så jag gick hem till Simon och Ellen så åkte vi hem till mig med bil för att hämta leg. samt rasta Laika och Ima en snabbis. Sedan så åkte vi iväg till Karlstad. Vi glömde helt bort att vi skulle tillbaka till Forshaga igen för att fixa dosa, men jag fixade det i Karlstad istället. Har precis invigt min nya internetbank nu med att betala en räkning på 150kr till skolan, borttappad miniräknare. KlantMalin.

Sedan så åkte vi till ett ställe 4 mil väster om Karlstad, minns inte vad det hette, där ÖoB fanns :) Där köpte jag lite SMÅTT OCH GOTT! Kattsant, plastfolie, slickepott, vaskrensare, sirap och två minibar Kellogs K. Sedan så fannt det en Outletbutik bredvid som vi gick in till. Ellen är världens snällaste och köpte en finfin klänning till mig i present! Är himla jätteglad över den! Massa fin.

Nu ska jag återgå till min mat och fortsätta hicka. Jag gillar inte att hicka :( Det gör ont i halsen och bröstet.
Och just det! Ikväll kommer Ellen och Simon hit. Får se om Ewelina och Sofie vill också. Då ska vi myspysa lite! Muhu. Emil är inte hemma fören 2-4 någon gång i natt. Min duktiga man!
Hejrå.

Kommentarer
Postat av: Elin, 17 år och mamma.

Du har helt rätt! När de får chansen att klaga så tar dem den, med en gång. Det är sorligt att det finns sådana människor men vad kan man göra åt saken?



Tack för din kommentar och kram på dig!

2010-05-09 @ 16:37:09
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0