"de' é krabba, jag vet de' "

Hallå hallå.

Nu har jag gjort ett biologiprov, det gick väl sisådär. Nu har jag matte också, fast jag och Ellen beslutade oss för att jobba hemma istället! Så vi skickade iväg ett mail till vår mattelärare Håkan. Sedan är det engelska med, det är kul.

Vår katt Bella är inte en rolig katt just nu. Hon löper så hon försöker förföra precis allt i lägenheten just nu..
Men imorgon så ska vi ha klädbytar-dag hemma hos Ronja och då ska jag få låna med mig deras katt Torsten så ska Bella och han få ha det lite trevligt tillsammans! Så om 9 veckor har vi kanske små kattungar hemma hos oss, MYSIPYS! Faktiskt.
Nu ska jag öppna matteboken en liten stund och ikväll ska vi titta på Smala Sussie hemma hos Ellen!
Jag gillar Smala Sussie.
Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0