Duktig Emil!

Ja, minsann!
Emil är en redig pojke och har tagit körkort idag!
Jag är så stolt över honom att det inte är klokt!
Jag visste väl att han skulle greja det :) Han har gjort en uppkörning innan denna men jag vet inte om jag skrivit om det tidigare eller inte. Tyvärr så klarade han inte den första uppkörningen, han missade ett rödljus(!). Men det är okej :) Alla gör sina misstag och man lär sig av dem vill jag påstå. Dessutom så fixade han ju det idag och det är ju sktibra!
Åh, så glad är jag. Jag ska snart göra pannkakor som han ska få när han kommer hem! Mihi.
Men jag vet inte om jag ska göra "Vanliga svenska pannkakor" eller "Mormors pannkakor", är inne på hemsidan pannkakor.se. Väldigt uppskattad av mig måste jag erkänna :)
Men jag tror jag satsar på mormor faktiskt. Skickade iväg ett sms från internet till Emil och frågade vad han tyckte men jag vet inte om det kom iväg riktigt, brukar krångla på den sidan. Nåväl, hoppas vi gillar "mormors pannkakor".
Inte dessa jag ska göra men gutt ser det ut i alla fall!


Nu ska jag komma igång med tillagningen av dem!
Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0