"I need some sleep"

God kväll kära männsikor.

Jag är trött som en oxe så jag gör ett snabbt litet inlägg här nu då vava.
Igår hade vi klädbytar-dag! Det var awesome. Jag hade med mig två fulla Ica-kassar med kläder att ge bort och kom hem med två fulla Ica-kassar med nya gamla kläder också. Helt jättekul!
Ska väl försöka lägga ut lite bilder på kläderna imorgon kanske, kanske :)
Kul var det i alla fall. Vi var hemma hos Ronja! Hennes lägenhet är jättefin och hennes lilla bebispojk är jättesöt!
Vince heter han och blev 2 månader igår :)
Jag och Emil skulle egentligen ta med deras katt Torsten igår med men han var ute och kom inte hem så vi kunde inte ta med honom "/ Synd synd! Mest för Bella som är är otroligt upphetsad just nu, men det börjar lugna sig.

Idag så tog jag ledigt från första lektionen jag var så enormt trött. Fast trodde vi hade projektarbete den lektionen men det visade sig visst att vi hade dans med Fiskesport 2, attans. Men, jag behövde verkligen sova.
Det var skönt.
Imorgon ska jag och Ellen in till stan. Våra bröst bara växer och växer så vi behöver kolla ut nya bhar. Jag har numera storlek 75D, uscha. INTE KUL!
Eller jag tror det i alla fall. Vi märker detta imorgon! Nya bhar är roligt. Fast jag ska bara fönstershoppa :)
Snart kommer Emil och Ima hem. Då ska jag krama Emil, för jag är så otroligt kär i honom och så.

Nu är jag trött.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0