De senaste dagarna

God kväll gott folk!

Ett tag sedan jag skrev nu, igen. Men det är så här att vårat internet är kasst. Inte alls bra.
Dongeln är trasig och mottagningen är kass.
Men jag tänkte lägga upp lite bilder för att sammanfatta de senaste dagarna, så vet ni lite vad jag har haft för mig!
Det är ju alltid TREVLIGT.

Mamma
Mamma och pappa kom hit natten till onsdag förra veckan.
De stannade över natten, sedan dagen efter åkte de till Oslo!
Cliff och Ima
I fredags kom Ewelina hit med sin BC Cliff och Greyhound Honey.
Åsa och Ewelina
Åsa och Ewelina kom hem till mig och gjorde sig iordning till fest i Karlstad.
Det var en trevlig kväll!

Vårat vardagsrum, förut..

Vårat vardagsrum, nu!
Eller neh, han har faktiskt varit jätteduktig och lagt klart allt golv idag!
Nu är det bara listerna som ska slipas och målas (Y)

Johanna och Ville

Igår klockan 6 på morgonen gick jag och Colli iväg till Forshaga för att ta en buss till Karlstad ridhus.
Det var agilitytävling där och det var jättekul att se på, både för mig och Colli!
Jättebra träning för lilltösen som tror att alla hundar och människor vill hälsa på henne :)
Det var jättekul att se Johanna och Ville tävla. Dock så fick jag bara se ett lopp av tre med dem.
I detta loppet fick dom tiden 27,88 s. om jag inte minns fel och fem hinderfel.
Senare fick jag höra att de hade diskat sig i det andra men nollat sig i det tredje med en 6:e placering!
Jättebra jobbat verkligen!

Colli och Ville fick dela bur under agility-dagen.

Denna bild får avsluta inlägget.
Underbara Colli åkte hem idag.
Mamma och pappa kom tillbaka från Oslo idag och tog med sig Colli hem till dem.
Linda och Alex saknar sin lilla tös nu och vill ha hem henne :)
Det har varit jättemysigt att ha henne här. Hon har fått träffa hundar i alla olika storlekar, päls och form.
Och hon har skött sig toppenbra!
Nästa gång jag träffar henne blir antagligen i Mullsjö, då kommer förhoppningsvis (!) ett litet tillskott kommit hem till Linda, Alex och Colli. En liten bebis. Det kommer vara helt underbart!

Nu håller min fina Emil på att läsa högt för mig ur boken "Det var inte mitt fel". Väldigt intressant bok, den bästa boken Emil läst säger han.
Snart kommer Åsa och hämtar lite saker hon glömde här i fredags också!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0