Karlstad med Ellen

Tjabba!
Hoppas ni har en bra fredag, det har i alla fall jag och snart blir den ännu bättre eftersom Emil och Ima snart kommer hem :)

Idag har jag och Ellen varit i stan och det har varit mycket trevligt. Jag fick köpt mig en bh och ett par matchande trosor till den. Jag har idag märkt att min bh-storlek är 70DD, isch isch. Det är inte ett dugg kul eftersom det finns väldigt få i denna storlek. Oftast går det ju bara till C, vilket suger. Det finns faktiskt kvinnor med större bröst än så. Men jag hitta i alla fall en idag, det sitter som ett smäck och det känns hur bra som helst. För alla andra jag har är för små. Bhn jag köpte är LILA! Lila, lila. Jättelila dessutom, och så hittade jag ett par matchande trosor. Allt för 99kr! Det är helt wonderful faktiskt.

Idag har varit en skitbra skoldag. En enda lektion, Svenska B, från 11.20 till 12.20 sedan var det lunch och det var PANNKAKOR! Asgutt. Fast, inte så goda som de brukar vara.. Buhu. Äsch.
Sedan blev det stan med Ellen :)

Nu kom Emil och Ima hem!
Hejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0