Melodifestivalen

Tjo.
Igårkväll kom Simon, Ellen och Bodil hit! Vi tittade på Melodifestivalen, sjöng, dansa, åt massa godis, kakor och chips och så spelade vi piano och gitarr minsann!
Efter melodifestivalen åt vi lite till och tittade på Vänner. Sedan gick Emil och la sig och Simon somnade i soffan så då drog de sig hemåt :)

Idag känner jag mig tre gånger så större, men det är självklart värt det!
Emil har gjort havrescones till furkost och de är jättegoda :)
Han har precis gett sig iväg till pingstkyrkan för att hjälpa till lite med ljudsaker, duktiga han!
Nu ska jag äta klart mina goda havrescones och titta på reprisen av "Familjen annorlunda" :)

Bilden är tagen igår men så här ligger Ima och gosar bredvid mig nu också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0