Mullsjö imorgon!

Hej alla barn!

Är ni PEPP inför melodifestivalen nu eller? JAG VISSTE VÄL DET!
Jag och Emil ska mysa här hemma och äta ostkrokar, mums ju.
Och och och, imorgon ska jag fara iväg till Mullsjö! GLAD GUBBE
Jag ska in och titta nu vilken buss jag ska ta men antagligen så tar jag den som går klockan 12 imorgon, om det finns någon plats kvar. Men förhoppningsvis så! Då är jag i Mullsjö ungefär halv fyra imorgon, det ska bli så kul!
Emil får stanna kvar här dock.. Ima får inte åka med Swebus så han kan inte åka med imorgon, dessutom är vi ju Thorzten-vakt så Emil åker till Mullsjö på tisdag när han blivit hämtad :) Då tar han och Ima tåg till Mullsjö med en del byten. Men det är det värt! Tycker jag i alla fall, huhu.

Nåväl, nu ska jag prata lite med min syster på facebook-chatten och så ska jag boka biljett till Mullsjö! Sedan ska jag packa! Då ska minsann alla bebiskläder till Lukas från Ronja med också.
Skriver kanske lite senare igen!
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0