Randiga leggins och Thorzten

Hallå där, kött och blåbär.
Jag tyckte det var kul! SÅ DET SÅ, HA!

Idag hade jag på mig randiga leggins och en ljusturkos lång tröja, jag vet inte vad man kallar det. Inte en tunika, nej.
Utan en tjock, tre-kvarts-ärmad tröja, lite tightare över rumpan liksom. Mja, mysigt var det i alla fall men nu fick det räcka och nu tog jag på mig en tjocktröja av Emil istället, som också är lång, men bara för att jag är kort. MUNKEBÄCK-tjocktröja. Det är nice.

Thorzten är här! Men Bella och Thorzten gör inget :((( Fast Bella löper ju inte nu så det är väl inte så konstigt. Men Bella är väldigt nyfiken på Thorzten (som förövrigt har NAMNSDAG just idag!) men han slår bara till henne så fort hon närmar sig, dumma-umma. Men jag gillar Thorzten, han är coool. Han är stor och vit med TUMMAR!
När Bella löper så kommer tror jag att de kommer gilla varandra och göra bebisar :) Jag hoppas på detta i alla fall! Mihi.


Så här snygger fick jag vara idag
när jag, Ellen och Sara spelade in film till naturkunskapen!



Thorzten!


Thorzten och Bella är nyfikna på varann :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mäh är det thorzten som smäller till Bella ? Brukar ju vara hon som inte gillar andra djurs närhet :D haha

2010-02-23 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0