Syster är mamma!

Äntligen! Min syster har blivit mamma och Alexander har blivit pappa!
Jag har blivit moster, mamma och pappa har blivit mormor och morfar.
Dessutom så har ju Conny blivit morbror och Michael lika så!

Lukas.
Min underbara systerson ska heta så :)
3700 gram och 52 cm lång!
18 februari 2010.

Tyvärr så har jag inte träffat den otroligt fina pojken ännu men jag hoppas jag och Emil kan åka och hälsa på så snart som möjligt!
I torsdags fick min syster runt 7.30 en tablett som skulle få igång hennes värkar. Klockan 12.30 fick jag ett sms av Alexander där det stod: "Nu har värkarna kommit igång. Ca 5 per tionde minut. Öppen 1 cm."
Ca 16.00: "Öppen 4 cm, allt går bra."
Ca 17.30 fick jag ett sms från mamma: " Linda har ont och vattnet har gått."
Och vid 23 fick jag ett sms av den nyblivna pappan Alexander: "Det blev en liten Lukas :)"

Åh! Jag grät så mycket av glädje så det inte var sant :') Mihi.
Jag var så otroligt glad!
Strax därefter ringde mamma och vi grät tillsammans i telefonen och efter några timmar fick jag en bild på lilla Lukas. Då grät jag ännu lite mer, haha. Och strax därefter ringde min mamma igen och vi grät ännu lite mer tillsammans(:

Jag är så glad för Alex och Lindas skull! Nu har de äntligen fått sin bebis! Jag är så glad!

Lilla Lukas :)
Första bilden Linda skickade till mig.
Han är så fin!


Sötpojken!

Hoppas ni har en underbar kväll!
Själv så sitter jag hemma hos Ellen med Emil just nu,
vi tittar på Vänner just nu. Men snart ska vi gå hem och sova!

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: MOA

ÅH! Mysipys mysipys!

Du är en fin moster.

2010-02-23 @ 17:49:30
URL: http://dinpung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0