Syster igångsatt!

God morgon!

Ja, det är en fantastisk dag idag! Idag 7.30 blev nämligen min syster igångsatt. Eller de skulle befinna sig på förlossningen då.
Hon har idag gått 15 dagar över bf och idag ska förhoppningsvis den lilla komma till världen. Min kära syster ska bli mamma, mamma ska bli mormor, alex ska bli pappa, jag moster och min pappa ska bli morfar! Ojoj.. Det är ju helt underbart! Pratade med syster för bara en liten stund sedan och hon har fått en tablett som förhoppningsvis ska sätta fart på det hela, händer det inget på sex timmar gör de en utvärdering och hon får antgligen ännu en tablett!

Som sagt, detta är en fantastisk dag! Kanske kommer min systerson/systerdotter till världen idag, kanske inatt. Det får vi helt enkelt reda på med tiden :)

Ursäkta alla mina sjuttiotre stavfel men jag är så nervös och glad och allt så jag bara skriver utan att tänka, muhu. Nu ska jag och Ellen snart gå till skolan! Ha en underbar dag allihopa!
Jag vet att jag kommer ha det i alla fall, full med förväntan och glädje!
Kram kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0