01:13

Tja!
Jag är kass på rubriker, det är därför ni får nöja er med en massa klockslag hela tiden.
Hähä, tråkigt.
Nu har jag fettat som bara den och jag gillar det, MYCKET!
Min syster vill att jag ska lägga upp bilder på lägenheten men eftersom jag och Emil är ganska sega så står det lite lådor kvar ännu och det är stökigt som attan. Så jag vill inte lägga upp bilder på det. Det är ju inget fint.
Vi behöver förvaringsutrymmen väldigt mycket.
Jag vet inte vad jag ska göra av alla kläder heller, tror knappast att de kommer få plats i garderoberna..
Buh. Inget roligt.
Ska nog faktisk till och med lägga in lite kläder innan jag lägger mig sedan. DUKTIGA MA-MA-MALIN!
Jag längtar väldigt mycket till torsdag. Det ska bli så skönt att skolan börjar igen :) När jag såg schemat för första gången för ungefär en vecka sedan blev jag sugen som attan! Och jag är inne lite då och då och tittar på det och det hjälper inte precis.
För övrigt så är det lydnadstävling den 24 januari. Hade så gärna velat vara med.. Det hade varit så kul. Men. blä. Pengar måste man ha då. 150 kr, det är en del för mig just nu. Hoppas det kommer en i februari som jag och Mammuten kan delta i.
Men ska hon opereras så blir det kanske lite svårt, beroende på när hon skall det i så fall. OM hon ens ska det vill säga :)
Jag blir sorgsen måste jag erkänna. Ville egentligen tävla för ett bra tag sedan med henne. Men hade inte råd då heller och jag hade inte tränat ett dugg på "ställande under gång", men jag hade ju kunnat tränat in det till denna tävlingen.. Sofie skulle hjälpa mig och allt.
Isch. Nåväl. 
Det är så det är :)
Nu ska jag bannemig lägga upp några bilder!
Nyår hemma hos Ellen och Simon.
Jag äter Ellens goda efterrätt!


Jag och Laika imorse.
Emil passade på att ta massa kort på oss, mihi :)


Den alltför speciella katten Bella!


Imutt och Laiken är väldigt intresserade av allt Bella gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0