Strövargodis gillas!

Min pojkvän is the shit! Han gör hemmagjort godis till mig :)
Mimmi var här förut och rökte och då berättade den dumma, men snälla, att hon skulle köpa choklad, jag blev avundsjuk. Så Emil gjorde hemmagjort godis till mig istället! Han är sneeel ju.
Emil ska köra på körskolan på torsdag, så ska de se ifall han kör bra och så :) Är de nöjda så får han antagligen göra provet och köra upp redan nästa vecka! Åh, så glad är jag för hans skull. Mihi.
Ima var med han på jobbet idag minsann. Man märker på henne att hon är mer nöjdare nu när hon kommer hem, när hon har fått göra någonting. Har inte tränat alls mycket med henne på den senaste tiden "/ Dumma jag. Bara tränat lite smått apportering ^^
Men imorgon ska jag gå på hundträningstiden med Ima nere i stallet så ska jag träna platsliggning med Sofie och Styrka! Sedan så ska vi köra lite möte med hund, ska höra med lärarna också ifall de vill gå med sina hundar. Ska binda fast Ima också och stå utom synhåll så ska folk gå förbi med sina hundar tänkte jag!
Yes, yes.
Jag vill lägga upp fler bilder. Har ju en systemkamera här, dumt att jag inte KNÄPPER några kort då!
Ska ta med den imorgon och ta massa bilder tänkte jag. Då kan jag ju faktiskt ta bilder på Ima när jag gått ifrån henne på platsliggningen också, hähä. LISTIGA LISTIGA MALIN!
Och nu TÄNKTE jag faktiskt att jag skulle ladda upp en bild-serie på när jag och Ima genomför momentet "läggande under gång", men mitt mobila dumma bredband är segt och ville inte riktigt ladda upp en enda bild!
Nåväl, förhoppningsvis lägger jag upp en massa bilder imorgon från träningen.
Då får ni njuta mina vänner.
Nu ska jag sova! Imorgon blir det upp med tuppen, på ett ungefär.
Godnatt och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0