13:36

Hallå där.
Nu blir det ett jättetråkigt litet och snabbt inlägg. Jag börjar Svenskan om tre minuter, gött äre!
Janne gillar vi ju!
Jag har precis käkat en fiskgratäng här nere i stallet och den var god som fasen, men blev jag mätt då!? VA VA VA!?
Mja, lite. Men jag kommer bli hungrig snart igen. Buhu, stackars Malin-alin-alin..

Näh, idag så ska jag äta potatismos. Emil är bra på att göra äcklig potatismos god! BRA! För mos är ganska gött. Gött mos. ha ha haaa.
Igår var jag hemma hos Ellen-Smällen och spelade The Sims 3! Awesome. Sedan så tittade vi på halva "Mysteriet på Greveholm" med Johanna, Helena och Sara. Emilen var med också :)

Nu ska jag springa! Nej, lektionen är ju precis i rummet intill. Så ska stänga av detta nu snarare.
Jag uppdaterar nog om roligheter senare idag istället om det blir några.

Jag åt tårta OCH kladdkaka igår. Jag mår bra!
Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe nej de gick inte å se ngt alls ! Såg knappt bebis, han checkade bara så hjärtat slog som det skulle och alla inre organ funkade, så man såg inte ngt än massa mörka skepnader i bebis kropp :D

2010-01-14 @ 15:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0