2010-01-01

Hallå där!
Hoppas alla haft en bra start på året =)
Jag hade det väldigt trevligt hemma hos Simon och Ellen igårkväll!
Det började med att vi blev bjudna på Skagentoast som förrtätt. Efter det hade jag och Emil med oss potatisgratäng och sallad med fetaost till huvudrätt, Ellen och Simon hade fixat älgkött till detta medan jag själv åt kallrökt lax(: De hade även rödvinssås till köttet som jag och Emil hade med oss!
Efterrätten var min absoluta favorit (och potatisgratängen), som var Vit chokladmousse med riven choklad på toppen och smarties! Den var riktigt god! Jag fick resten av det Ellen inte orkade äta också på sin efterrätt :D
Sedan så spelade vi "Buzz! Svenska genier". Ett av de roligaste tv-spelen jag spelat måste jag säga. Två gånger spelade vi det :D Jag kom sist båda gångerna! Men det är lika kul för det, muhu.
Sedan började det närma sig tolvslaget och vi gick ut på balkongen.
På tolvslaget korkade vi upp champangen och jag pussade på Emilen =)
Bilder kommer upp någon dag!
Första dagen på året har varit riktigt skön. Har varit lite i 13I (gamla lägenheten) idag och hämtat lite smågrejer. Annars idag så har jag tvättat och Emil har städat badrum och hall. Han ska snart göra mat till oss, blir någon intressant soppa =)
Nu ska jag fixa tvätten i tvättstugan sedan ska jag lägga in mer kläder i garderoberna, de mesta av kläderna ligger fortfarande i lådor.
Hoppas ni får ett underbart 2010 =)
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej ! Gott nytt år :) Jo vissa sjukhus har den regeln att dom inte vill ge ut IFALL det skulle bli fel, men från vecka typ 26 e de ju svårt att ta fel för testiklarna e klara med från vecka 16 kan det bli fel, ytterst ovanligt, MEN om det händer får sjukhuset problem. FOlk vill ha ersättning för allt nu förtin =( Men man kan åka till Göteborg å få reda på de via 3d ultraljud =) kostar 500 kr inte så farligt om man vill veta. Sen har vissa sjukhus att dom berättar för dom e mer erfarna ;D

2010-01-01 @ 20:59:16
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0