20:23

God kväll!
Idag har vi inte fått något gjort ungefär mer än att varit ute med hundarna.
Har tränat Laika lite att gå i koppel. Bara på en promenad men vill inte ta för mycket åt gången heller så hon tröttnat. Till slut så ska det ju vara värsta partyt att gå fint i kopplet bredvid mig!
Den söta Emilen kommer titt som tätt och ger mig små sconesbitar med stark ost på som blev över från tidigare. Jag måste bara säga att han är ganska söt som sitter vid datron och spelart något krigsspel som vi två lanada igårkväll. Han sittern och snackar till datorn hela tiden :) Det är kul.
Vi är väldigt sugna på kladdkaka här i Skived må jag erkänna. Så jag ska ta och baka en tillsammans med Emilen nu. Tror det blir lite Scrubs på det också! Det är gött.
Imorgon blir det städning på allvar här i lägenheten!
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ta kort på lägnheten din tönt då så vi får se hur den ser ut ;D Om vi hittar en frysbox är den vita metallsaken eran om ni vill ha den, annaars slänger vi den !

2010-01-05 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0