dumma sega Malin

Hallå i lådan, eller något sådant.
Mja.. idag ska jag minsann ta itu med en svenskarest. Den är inte ens jobbig. Jag förstår inte varför jag inte gjort den. Visst har jag haft tid till att göra den men när jag varit ledig så har jag bara velat ta det lugnt. Mår ju inte alls bra i huvudet efter skolan, uscha.
Nej, men nu är jag ju bara dålig :) haha. Jag ska ta och göra den där gamla resten nu som egentligen skulle vara inne i MAJ FÖRRA ÅRET. Helt crazy!
Egentligen borde jag få IG på denna uppgiften men, han fick inte göra så tydligen. Inte fören kursen är slut.
Egentligen är den ju det, men den blev förlängd eftersom vi inte hann med allt som vi borde ha gjort. Så den 6 februari drar Svenska B igång!
Nåväl, nu ska jag börja med skrivandet. Inte bestämt mig riktigt vad jag ska skriva om men jag tror det.
När jag skrivit klart så ska jag och Emil dra iväg och titta på film hos Johanna tror jag :)
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0