En trött en!

Eh, hej. Typ.
Jag är trött som satan, i gatan liksom..
Jag, min fina Emil, herr Peter Parklind och Fingret Simon sitter vi datorerna. Pojkarna lanar. Jag sityter här vid internet och Ellen Rackarnos sover. hähä. PÅ GOLVET! Fast på en madrass liksom.
Jag har spelat massa Mitt djursjukhus och nu börjar det väl bli lite tråkigt kanske, huhu. Inte förvånad dock. Det brukar väl bli så tillslut antar jag. Men jag ska spela Mitt djursjukhus i Australien typ någon dag med, Simon säger att det är roligare, det är ju nyare dessutom.
Bah bah bah, detta tagentbordet är dumt. Segt och konstigt. Så man får slå till ganska hårt för att det ska bli mellanslag. JOBBIGT VA! Så har jag skrvit lite tokigt någonstans är det säkert därför, skulle jag tro.
Idag fick jag och Emil ett köksbord, i furu! Så nu är det fint i köket. Vi hade sedan innan fått fyra stycken stolar av Emils BOSS så vi tog inte med de två matchande stolarna vi kunde fått. Bordet fick vi av Second hand-butiken här i Forshaga. Pastorn i pingstkyrkan, hans mamma jobbar där. Och han känner ju Emil eftersom han hjälper till med ljuset och ljudet där lite då och då. Därför hade Staffan (pastorn) fixat så vi kunde få ett därifrån. Det uppskattas väldigt mycket!
Neh, vet ni vad! NU. Eller alldeles strax så ska jag ut med Ima. Tror hon skulle vilja detta.
Åh,. jag måste berätta! Att jag har mailat ganska mycket med en illeruppfödare nu ett tag. Och det känns så bra! Så bra, så bra, så bra! Ih ih! Jag längtar riktigt mycket tills jag får mig en liten illervalp. Förhoppningsvis så blöir det en till sommaren. Jag hoppas att uppfödaren Sara tycker vi verkar lämpliga för en. Det skulle vara så underbart och mysigt och spännande!
Nu ska jag klä på mig massa varma kläder och gå ut med Imutten!
Hoppas ni har en trevlig natt.
Hej svej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0