Frukost snart!

Hejsan! =)
Nu håller jag och Göllet på att baka scones. Ser riktigt goda ut!
Har varit vaken sedan 11 men har inte ätit frukost ännu.
Eller jag smällde i mig en asgod macka medan Emil vare och bekantade sig med grannen Arne!
Sedan har han även pratat med våran granne ovanför också, Svante. Vi hade köpt en fin chokladask till honom som Emil var uppe och gav.
Idag har jag på mig en jättemysig och jättesöt tröja =) Jag älskar den lite smått faktiskt! Den är helt vit med trekvartsärmar och små knappar.
I alla fall. Nu ska våra scones vara färdiga om två minuter så ska titta till dom nu!
Föresten, igår tränade jag Laika lite på apportering :) Man märker att hon inte är van att tänka själv. Så det blir väldigt korta pass jag gör.
Ska lägga in lite bilder från nyår senare och kanske någon bild på hundarna :)
Pöss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0