Gött mos

Hej hej!
Nu har jag och Emil precis ätit. Gött var det också!
Just nu står kladdkakan i ugnen.. klar om 10 minuter. Huhu..
Vi är ganska feta, men det är okej. Faktiskt. Vi är duktiga på andra vis!
Snart ska jag spela ett spel också. Eller imorgon blir det nog. "Mitt djursjukhus i Australien".
Jag tycker det verkar mysigt. Man får ta hand om känguruer och koaler bland annat :D Lite som The Sims skulle jag tro fast lite fjantigare uppbyggt. Men det gör mig inget, jag gillar't så att säga!
Snart är förhoppningsvis Paradise Hotel slut då ska jag se Scrubs. DET är AWESOME.
Nu ska jag kolla till det där goda kladdkakan i ugnen!
Efter kladdkakan ska jag ladda upp lite bilder.
Så det så.
Hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0