Helg!

Tja.
Nu är det helg. Gutt är det!
Jag slutade innan tolv idag så det har varit en skön dag. Började dagen med idrott sedan hade vi bara svenska och på den kunde vi gå hem och jobba.
Nu har jag käkat och ska spela lite "Mitt djursjukhus" efter jag skrivit klart och läst lite andra bloggar :) Det är faktiskt jättemysigt!
Jag har även skaffat mig "Mitt djursjukhus i Australien" det är nog mycket roligare än detta eftersom det är lite nyare, men jag vill spela detta lite först. Man lär sig faktiskt en del på det också, om vanliga sjukdomar hos djur, allt från kaninsnuva till hur många tänder en katt har. Man kan även ta emot hundar, grisar och hästar också men jag har inte kommit så långt i spelet ännu. Men snart så!
Jag ska ta och skaffa "Mitt djursjukhus i Afrika" också någon dag. 
Ni må tycka jag låter som en skitunge, men vad gör väl det?
Hoppas eran fredag blir bra!
Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0