Herrejösses!

Nej, vet ni vad. Hur länge sedan var det jag inte skrev här egentligen?
Vad dum jag är.. Jag gillar ju att skriva här. Nåväl, jag överlever. Får komma igång igen!
Idag ska jag på party i Karlstad. Men var inte oroliga barn, jag skall icke förtära alkohol. Detta har inte Malin råd med just nu. Kvällen kommer bli awesome! Jag ser mycket fram emot detta. Ska bli kul kul!
Och mina kära underbara sambo och pojkvän Emil Ivarsson gjorde teoriprov igår. Han blev godkänd!
Duktiga han. Ja, jag är stolt!
56 poäng var gränsen. Emil fick 61 poäng, av 65 möjliga.
Endast 5% av alla som gör provet får över 60 rätt tydligen, så detta gjorde han mycket bra faktiskt!
Nu är det bara uppkörning på onsdag kvar. Sedan har Emil körkort :) Hoppas han klarar uppkörningen bara, men jag tror inte det kommer vara några problem. Han kör jättebra, har åkt med han ett flertal gnger när han övningskört med sin far.
Nu ska jag bege mig till Forshaga med Ima och ladda på busskort och träffa Åsa och Ewelina. Sedan ska vi fixa i ordning oss för fest i Karlstad. Yay!
Ha en bra fredag!
Kraem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0