Hund2 och ForshagaAkademin!

God kväll!
Om en liten stund ska jag sova. Härligt, härligt!
Imorgon ska jag upp vid 7. Skolan börjar! Yaaay! Det ska bli riktigt skönt att börja skolan igen =)
Jag saknar att gå i skolan, faktiskt. Men det är inte så konstigt om man ser till vad jag faktiskt går för skola.
It's fucking wonderful as you say in Rumänien.. eeheee.. (:
Men i alla fall. Idag har det packats upp lådor som bara den! Alla klädlådor är uppackade och efter blod, svett och tårar fick jag in ALLA kläder i garderoberna. Nej, okej. Så illa var det inte.. Och det gick ganska smidigt. MEN MEN MEN, det är massa kläder som behöver tvättas. Så jag och Emil har bokat tvättid nu fram till fredag eller lördag. Det är ganska gött att det går att göra så faktiskt.
Thumbs up!
Nu har jag duschat och fixat håret lite smått för att det ska vara lättare för mig imorgon. Jag är ganska effektiv av mig om jag får säga det själv!
Nu vill den där söta vid namn Emil att jag ska komma in hos honom och sova :) Det vill jag med.
Vi ska båda upp tidigt imorgon, han lite tidigare. Han börjar jobbet igen imorgon och Imutten följer med honom :) Skönt för henne också att få komma ut till nya platser, det tycker hon är kul! Dessutom ska hon få åka buss, det gillar hon ännu mer.
Imorgon kommer pappa hit från Oslo, han har varot där över nyår med mamsen (som jobbar/bor där). Men imorgon ska han hem till Kinnekulle igen. Då har han med sig min broder Michael och så ska de hämta deras bil som står här. Jag och Emil ska innan de far hemåt få åka och "storhandla" lite också :)
OCH VET NI VAD? Herr Peter Parklind kommer hit i helgen. DET är kul :D
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0