Mipp mip!

Tjenare!
Mja vetdu. Jag ska snart sova men jag tänkte att jag hinner med ett litet inlägg, hähä.
SVANTE var här förut och pratade med med EMIL i över en timme. Jag sov under tiden. Malin är oartig :(!!
Nej, men vet ni vad. Jag längtar efter Kino :) Illervalpen som jag skaffar mig till sommaren. Jag är rädd bara att något ska "komma i vägen" och så blir det inte alls så.. Buh. Nej så ska man inte tänka MALIN ANDERSSON! Gaaah.
Mja, men i alla fall. Idag hade vi de första individuella valen. I mitt fall; Engelska B och Matematik B.
Buhu, det är SVÅÅÅRT.. Men äsch. Det klarar jag väl. Antar jag. Eller mer, hoppas jag. Men engelskaläraren verkar riktigt bra. Eller hon är väldigt bra på engelska i alla fall. Hoppas hon är bra på att lära ut också :) Det tror jag. Men, om inte annat får jag reda på det imorgon.
Jag måste bara säga det att.
Jag är fullkomligt förälskad i Emil Ivarsson. Det är galet.
Jag letar ständigt efter anledningar till varför han inte bör tycka om mig och sedan säger jag dem till honom.
Usch.. Jag är så hemsk. Hade han sagt sådana saker till mig hade jag tyckt det var jättejobbigt.
Men jag har bara svårt att förstå.
Han säger så fina saker. Och jag förstår dem bara inte.
Men, han är bra. Så himla bra.
Fina fina Emil. Vad jag tycker om honom.
Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser honom.
Nu ska jag gå och lägga mig på hans bröst. Han läser en bok. DET.. åh, det är helt underbart.
God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha smart du är, berätta varför han BÖR tycka om dig ? Tror jag med ska börja med det, ifall alex skulle glömma av ngn dag ;D

2010-01-13 @ 05:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0