Nerbäddad i soffan

God kväll gott folk!
Idag har jag inte mått något vidare. Huvdvärk hela dagen och jag känner mig alldeles kallsvettig.
Tur att jag har en bra Emil som bar mig från sängen till soffan och bäddade ner mig. Och det är här jag befunnit mig hela dagen förutom när jag gav hundarna mat och de gånger jag besöker toaletten.
Emil har varit ute och gått med hundarna och ska snart fixa lite med en hylla här inne.
Emil bakade scones till frukost som han kom och ställde här på soffbordet tidigare idag så det var bara att ta för sig.
Just nu tittar jag på The Simpsons, dubbelavsnitt. Härligt!
Det är inget kul att må dåligt. Visst måste jag erkänna att det är mysigt att bli ompysslad men jag vill ändå göra grejer. Träna hundarna lite och fixa in alla dumma kläder i garderoberna. Men bah. Jag har ju faktiskt all tid i världen till det. Jag mår ju faktiskt bättre nu ön vad jag gjorde innan så lite träning och klädplock blir det nog! huhu
Nu ska jag mata mina gubbar på Restaurant City.
Jag vet redan att jag är en fjant!
Hejsvej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0